Najlepsze dostawy
Home Delivery w Polsce
Satysfakcja na jaką zasługujesz !
“Najlepsza usługa logistyczna
w naszym kraju. Dziękuję.”
- Borys
“Szczerze - najlepsza firma
kurierska w Polsce.”
- Pablo
“Taki poziom obsługi może być
wzorem dla innych firm.”
- Marek
“Pierwszy raz widzę tak profesjonalne podejście
do klienta w firmie transportowej.”
- Rafał
“Tak rzetelnej i konkretnej firmy
jeszcze nie spotkałam. Polecam.”
- Wioletta
“Fantastyczne doświadczenie.
Każdemu życzę tak miłej obsługi.”
- Marcin
“Jestem zachwycona.
Bardzo szybki kontakt, dostawa i montaż.”
- Martyna
“1000 razy lepszy wybór niż tradycyjny kurier.
Kulturalnie i fachowo, polecam!”
- Radosław
“Jestem pod wielkim wrażeniem
jakości obsługi. Szczerze polecam!”
- Przemysław
“Najlepsi w swoim fachu.”
- Agnieszka
“Dostawa na najwyższym
możliwym poziomie.”
- Piotr
“Niesamowity poziom obslugi.”
- Marek
W ramach usług home delivery oferujemy:
Dwuosobowy zespół
Każda dostawa realizowana jest przez dwuosobowy zespół fachowców dzięki czemu mamy pewność właściwej obsługi zlecenia niezależnie od gabarytu przewożonego mienia czy ilości związanych z nim prac dodatkowych takich jak montaż czy instalacja.
Dowóz towaru do Klienta
Towar dostarczany jest pod wskazany przez Klienta adres za pośrednictwem specjalnie przygotowanego do tego celu meblowozu zaopatrzonego we wszelkiego rodzaju zabezpieczenia takie jak pasy mocujące czy podłoga antypoślizgowa.
Wniesienie towaru
Niezależnie od docelowej lokalizacji czy piętra nasz zespół wniesie zamówiony towar z należyta dbałością o mienie Klienta. Nasi specjaliści zwracają szczególna uwagę na bezpieczeństwo zarówno przewożonego mienia jak również otoczenia.
Rozpakowanie sprzętu
Rozpakowanie towaru w obecności Klienta to kluczowy element przy zgłaszaniu ewentualnych reklamacji nabytego towaru. Nasi pracownicy zrobią to dbając o to by nie uszkodzić przewożonego sprzętu, a także zadbać o komfort Klienta..
Drobny montaż
Usługa drobnego montażu pozwala Klientowi zaoszczędzić czas w przypadku, gdy drobne elementy meblowe takie jak uchwyty, zagłówki, poręcze, wezgłowia itd. zostały odkręcone przez producenta na czas transportu towaru do Klienta.
Instalacja RTV
Dostarczony sprzęt RTV jest instalowany, a także sprawdzany pod względem należytej funkcjonalności. Nasi pracownicy przeprowadzają kompleksową konfigurację zamówionego sprzętu tak by Klient mógł cieszyć się nim już od momentu dostawy.
Instalacja AGD
Nasi specjaliści zajmą się kompleksową instalacją sprzętu AGD. Usuną wszelkie zabezpieczenia, zadbają o podłączenie do instalacji wodnej, gazowej, bądź kanalizacyjnej, a także skonfigurują w razie potrzeby przed pierwszym użyciem.
Ustawienie w wyznaczonym miejscu
Zamówiony towar ustawiany jest we wskazanym przez Klienta miejscu niezależnie od gabarytu. Nasi pracownicy zadbają, aby elementy otoczenia takie jak ściany pozostały w stanie nienaruszonym zaś podłoga nie uległa porysowaniu.
Wyrzucenie zbędnych opakowań
W ramach usługi home delivery pracownicy firmy DTS zajmą się skompletowaniem zbędnych opakowań powstałych w procesie rozpakowania, a następnie wyrzucą je do wskazanego przez Klienta odpowiedniego pojemnika komunalnego.
Utylizacja zużytego sprzętu
Nasi specjaliści zadbają o komfort Klienta odbierając od niego wszelkie zużyte, bądź też niepotrzebne sprzęty. Pracownicy zajmą się ich kompletacją, a następie wyniesieniem, transportem i zutylizowaniem zgodnie z obowiązującymi normami.
Cash on Delivery
Usługa Cash on Delivery to wygodny system płatności przygotowany dla Klientów, którzy wolą płatność przy odbiorze zamówionego Towaru. Nasi pracownicy dopełnią wszelkich formalności wystawiając Klientowi stosowne dokumenty zakupu.
System powiadomień SMS
Na każdym etapie realizowanego zlecenia Klient powiadamiany jest drogą smsową o aktualnym statusie jego zamówienia, planowanej dacie dostawy, a także dokładnej godzinie dostawy towaru do domu, dzięki czemu może planowac swój dzień swobodnie..
Panel Klienta
Specjalny panel pozwala nie tylko śledzić aktualny status zlecenia, ale także informuje o planowanej godzinie dostawy, pokazuje aktualną pozycję GPS, a także dostarcza niezbędnych informacji takich jak zdjęcia i dane osób realizujących zlecenie.
Nowoczesne rozwiązania IT
Dzięki najnowocześniejszym rozwiązaniom technologicznym w postaci autorskich systemów IT potrafimy nie tylko efektywnie wyznaczyć optymalne trasy do realizacji kilku zleceń ale również mieć stałą kontrolę nad terminowością realizacji zleceń.
4 kanałowy system rejestracji zleceń
Niezależnie od preferencji Klienta oferujemy różnorodność w sposobie rejestracji zleceń dzięki wielokanałowemu systemowi rejestracji za pośrednictwem Webserwisu B2B, Call Center, Punktu Obsługi Klienta, a także Panelu Klienta.
4 poziomowa kontrola jakości
W trosce o zadowolenie naszych Klientów stosujemy wielopoziomową kontrolę jakości świadczonych przez nas usług realizowaną za pośrednictwem Formularza Dostawy, kanału SMS, ankiety telefonicznej i anonimowej opinii w Panelu Klienta.
Ponadto gwarantujemy:
Terminowość dostaw
Dzięki naszemu doświadczeniu i profesjonalnej logistyce opartej na wyspecjalizowanych systemach IT gwarantujemy terminowość realizowanych przez nas dostaw, a także dowóz towaru dokładnie na czas wskazany Klientowi w toku realizacji zlecenia.
Wieloletnie doświadczenie
20 letnia obecność na rynku pozwoliła nam na stałe podnoszenie naszych kwalifikacji jak również poszerzanie nabytej wiedzy. Dzięki naszemu doświadczeniu mamy pewność, że świadczone przez nas usługi są na najwyższym poziomie.
Wyspecjalizowany personel
Zatrudniamy jedynie profesjonalny i doświadczony personel będący podstawą należytej realizacji zleceń w branży usługowej. Nasi pracownicy to ludzie, stale podnoszący swoje kwalifikacje, dla których satysfakcja Klienta jest rzeczą najważniejszą.
Profesjonalne wyposażenie
W swoich zasobach posiadamy specjalistyczne auta, w których skład wchodzą systemy lokalizacyjne GPS, listwy mocujące, pasy transportowe do zabezpieczania ładunku, wózki, podłogi antypoślizgowe oraz koce transportowe.
Rozbudowana sieć oddziałów
Nasza sieć oddziałów zlokalizowanych w największych miastach w Polsce pozwala nam być stale blisko Klienta, zaś rozbudowana i sprawna organizacja jest gwarancją efektywnej realizacji pozwalająca na skracanie dystansu, czasu i redukcję ceny.
Ubezpieczenie usług i transportu
Z najwyższa troską podchodzimy do zamówionego przez Klienta towaru. W naszej działalności oferujemy pełen zakres ubezpieczenia zarówno od szkód powstałych podczas realizacji usługi, jak również powstałe podczas transportu towaru do Klienta.
Najwyższa jakość
Nasze niezwykłe przywiązanie do jakości świadczonych przez nas usług wynika z dbałości o satysfakcję Klienta. Dzięki wdrożonym procedurom ISO 9001:2008 a także stałej kontroli jakości realizowanych przez nas zleceń dbamy o spokój i zadowolenie naszych Klientów.
Niezawodna flota
Sprawne i niezawodne auta to gwarancja terminowości dostaw. Nasza flota, jej stan i niezawodność wyznaczają branżowe standardy. Każdy samochód wyposażony jest w system satelitarny monitoringu GPS oraz pasy mocujące i maty antypoślizgowe..
Obsługa Call Center
Nasz dział Call Center jest do stałej dyspozycji Klientów, dzięki czemu nie tylko monitorujemy jakość i przebieg realizacji naszych usług, ale także odpowiadamy na wszelkie pytania i zajmujemy się obsługa ewentualnych reklamacji.
Obsługa reklamacyjna
Nasi pracownicy zajmują się kompleksową obsługa reklamacyjną opartą na odbiorze zleceń reklamacyjnych, przyczynową klasyfikację uszkodzeń towarów, przepakowanie i zabezpieczenie zwróconego towaru w transporcie.
Zróżnicowane wsparcie operacyjne
Nad przebiegiem realizacji czuwa zespół będący w stałym kontakcie z Klientem za pośrednictwem rozmaitych kanałów komunikacyjnych. To nie tylko opieka koordynatora realizowanej usługi, ale także działu jakości i pracowników Call Center.
Bezpieczeństwo
Gwarancja bezpieczeństwa to nie tylko oferowane ubezpieczenia, to także spokój jaki gwarantujemy naszym Klientom, którzy zdecydowali się powierzyć realizacje usługi profesjonalistom. Dzięki nam Klient może być spokojny o każdy aspekt realizacji.
Doświadczeni pracownicy
Wierzymy, że w branży usługowej najważniejsi są pracownicy. Tylko zatrudniony na stałe personel może właściwie identyfikować się z wartościami i celami firmy. Nasi pracownicy to wyszkoleni fachowcy, którym z pewnością można zaufać.
Bezpieczny transport
Sprawna i niezawodna flota aut to gwarancja, terminowości. Nasza flota, jej stan i niezawodność wyznaczają branżowe standardy. Każdy samochód wyposażony jest system satelitarnego monitoringu GPS oraz pasy mocujące i maty antypoślizgowe.
Wielopoziomowa kontrola jakości
W trosce o jak najwyższą jakoś serwisu świadczonego przez naszą firmę na bieżąco kontrolujemy przebieg realizacji zamówienia wykorzystując nowoczesne rozwiązania badające jakość i satysfakcję Klienta.
Profesjonalna usługa Home Delivery
Krok po Kroku
Dostawa
pod wskazany adres
Dwuosobowy zespół pracowników dostarcza zamówiony towar pod adres wskazany w zamówieniu. Adres ten może zostać skorygowany przez Klienta w drodze kontaktu z koordynatorem świadczonej usługi. Wszelkie dane kontaktowe do osób obsługujących zlecenie dostępne są w Panelu Klienta, dzięki czemu Klient ma pełną swobodę komunikacji z zespołem operacyjnym.
Pracownicy DTS dostarczą zamówiony towar niezależnie od lokalizacji czy piętra. To właśnie po stronie zespołu operacyjnego leżą wszelkie kwestie organizacyjne. Jeżeli budynek docelowy nie posiada windy, pracownicy dostarczą towar niezależnie od piętra, na które będą musieli go dostarczyć.
Wniesienie
niezależnie od piętra
Rozpakowanie
srzętu
Rozpakowanie sprzętu przez pracowników firmy DTS przebiega w sposób mający na celu redukcję uszkodzeń mienia. Odpowiednie podejście do procesu ma kluczowe znaczenie w procesie identyfikacji uszkodzeń fabrycznych, będących podstawą ewentualnej reklamacji.
Zamówiony towar podlega okazaniu klientowi w celu zlokalizowania wad fabrycznych, bądź też znamion uszkodzenia transportowego. Dopiero po potwierdzeniu przez Klienta braku uszkodzeń towar jest rozpakowywany i instalowany/montowany w lokalu Klienta.
Okazanie sprzętu
Klientowi
Montaż
mebli
Meble podlegające drobnemu montażowi są starannie skręcane przez zespół pracowników firmy DTS. Zakres usług montażowych obejmuje instalację oparć, podłokietników, nóżek, elementów suwowych, uchwytów itd.
W przypadku zamówienia przez Klienta sprzętu RTV / AGD pracownicy DTS zajmują się jego należytą instalacją i podłączeniem. Zadaniem zespołu operacyjnego jest zadbanie o to by Klient po dostarczeniu towaru mógł się cieszyć jego użytkowaniem.
Instalacja sprzętu
RTV / AGD
Ustawienie
w wyznaczonym miejscu
W przypadku montażu (w tym towaru wielkogabarytowego) zespół operacyjny zajmuje się ustawieniem sprzętu w miejscu wyznaczonym przez Klienta tak by zamówiony towaru mógł być użytkowany w miejscu docelowym od momentu montażu/instalacji.
Po zakończonym zadaniu pracownicy DTS uprzątają zbędna opakowania. Po stronie zespołu operacyjnego leży wyrzucenie wszelkich kartonów, folii, stretchy i innych nieporządanych odpadów powstałych w procesie rozpakowania do kontenera wskazanego przez Klienta.
Wyrzucenie
zbędnych opakowań
Utylizacja
zużytego sprzętu
Na życzenie Klienta zespół wyniesie zbędne meble, bądź też urządzenia RTV/AGD, a następnie zgłosi je do utylizacji. Dzięki temu Klient ma możliwość pozbycia się niepożądanych urządzeń bez wychodzenia z domu..
Cały proces dostawy podlega rygorystycznemu procesowi kontroli jakości badanej za pośrednictwem rozmaitych kanałów komunikacyjnych. Dzięki temu mamy pewność, że wykonywana przez nas praca jest na jak najwyższym poziomie, a także pozwala nam to na wyeliminowanie ewentualnych błędów podczas przyszłych dostaw.
Badanie
satysfakcji
Wielopoziomowa kontrola jakości
W trosce o jak najwyższą jakoś serwisu świadczonego przez naszą firmę na bieżąco kontrolujemy przebieg realizacji zamówienia wykorzystując nowoczesne rozwiązania badające jakość i satysfakcję Klienta.
Formularz dostawy
Każdy nasz Klient po zakończonej usłudze jest proszony o wypełnienie ankiety. Jest to dla nas bardzo ważny proces, ponieważ pozwala ustalić poziom zadowolenia i jakości z świadczonych przez nas usług. Dzięki niemu możemy również doskonalić nasze procesy i eliminować ewentualne błędy.
Kontrola SMS
Naszym Klientom wysyłamy również wiadomość SMS z zapytaniem czy jest zadowolony z realizacji usługi. W wiadomości prosimy o udzielenie krótkiej informacji TAK/NIE. W przypadku niezadowolenia naszych Klientów ze świadczeń naszej firmy - niezwłocznie kontaktujemy się z nimi w celu ustalenia powodu, oraz wyeliminowania go w przyszłości.
Ankieta telefoniczna
Pracownicy działu Kontroli Jakości każdego dnia rozmawiają z 20% Klientów z dnia poprzedniego - prosząc o ich opinię na temat przebiegu oraz jakości świadczonych usług transportowych, montażowych itp. Dzięki bezpośredniej rozmowie możemy być bliżej Klientów i efektywniej reagować na ich sugestie.
Strefa Klienta
KW Strefie Klienta umożliwiamy również pozostawienie anonimowej informacji na temat przebiegu usługi. Wszystkie informacje są przez nas szczegółowo analizowane ponieważ jakość świadczonych przez nas usług odpowiada nawet najbardziej wygórowanym potrzebom naszych Klientów.
Poczuj się jak nasz Klient i planuj dzień swobodnie!
Dbamy o komfort naszych Klientów dlatego też każdy z nich otrzymuje swój dostęp do Strefy Klienta DTS. Za pomocą tego serwisu internetowego może on uzyskać dostęp do szczegółów realizacji swojego zlecenia. Jest to jedyny system na rynku, który na podstawie aktualnej pozycji pracownika realizującego dostawę co do minuty szacuje czas dostawy jego zamówienia oraz aktualnej sytuacji drogowej.
Zalety Panelu Klienta:
✔ Precyzyjny czas dostawy
✔ Szczegółowe informacje
✔ Pełna historia operacji
✔ Interaktywna mapa GPS
✔ Dane osób obsługujących zlecenie
✔ Informacje kontaktowe
BEZPIECZEŃSTWO
Bezpieczeństwo w postaci posiadanych polis ubezpieczeniowych i gwarancja, którą otrzymuje Klient od nas w postaci rękojmi za wykonywane usługi, pokazuje troskę, z jaką firma podchodzi do rzeczy Klienta.
OC Działalności
Ubezpieczenie OC Działalności od wszystkich ryzyk utraty lub uszkodzenia mienia podczas wykonywania pracy do kwoty 1 mln PLN.
OC Przewoźnika Drogowego
Ubezpieczenie OC Przewoźnika Drogowego w transporcie krajowym oraz międzynarodowym obejmuje szkody powstałe podczas wykonywania transportu polegającego na utracie lub uszkodzeniu przesyłki do kwoty 3 mln PLN.
OC Spedytora
Ubezpieczenie OC Spedytora obejmuje wszystkie szkody powstałe podczas wykonywania zawartej umowy spedycyjnej polegających na utracie lub uszkodzeniu przesyłki do kwoty 100.000 PLN.